desperation




Vill typ dö just nu, varför ser vissa så äckligt bra ut för?
Blev helt desperat efter att göra något med mitt liv, med mig själv?!
Typ färga håret, typ plastikoperera mig,
typ ha massa pengar och köpa en helt ny jävla garderob.
Typ sätta mig på första bästa buss och dra till en strand och dricka whiskey och ha cownboyboots,
och typ presentera mig som Candy, 22 år och vara typ jättehäftig discotjej som kan gå ner i spagat.
Men nä, jag heter Ronya och jag är 17, jag kan typ hjula lite halvkasst,
och jag dricker fan inte whiskey jag dricker typ två öl sen är jag skitfull.
Jag är fucking jävla ljummen mellanmjölk, och det bangar jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du är fan det sötaste jag har sett, du behöver inte förändra nåt!

2010-06-18 @ 08:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0